Saturday 3 December 2016

Continuare


... 02.12.2016
 Trezit: 09:39 👍🏻
Kg.: 61,9 😅
Calorii: de trei ori mai mult, decat am consumat
Sport: o orå, din care 10 min. pe bicicletå (unde am consumat atatea calorii cat era in ciocolata pe care am mancat-o pe drum spre muncå 😂)

 
 Cand imi incep ziua cu sport, am foarte multå energie si bunå dispozitie pe tot parcursul zilei. Si pt. cå tot sunt pozitivå si zambåreatzå, am mai primit un calendar din acela care panå la Cråciun primesti ceva, doar cå åsta-i de tip Loto si panå la ultima zi poti castiga, unul sau mai multe premii. 
 Aståzi pe langå sport, muncå si cumpåråturi, am reusit så decorez un pic prin caså. Ador luminitele si-mi place så må plimb pe stråzile din vecinåtate si så admir decoratiunile vecinilor 😉 Påcat cå, zåpada de acum douå såptåmani in urmå nu a tinut, iar iarba-i incå 

verde. 
( iar sunt tarziu cu scrisul si apare dupå ora 24 😅🙃)

2 comments:

Ella said...

Hi Ella! Salutari de la o Ella !!!
Prima dragoste nu se uita, ma refer desigur la blog.. ce credeai! :))
Eu l-am sters pe al meu (Minnie) de acum 2 ani si acum am altul de vreo doua saptamani!
Sa si spor in tot ceea ce ti-ai propus sa faci1
Craciun fericit iti doresc alaturi de cei dragi tie!

Ella said...

Bunå Ella, stiam cå esti acceasi persoanå care avea blog-ul Minnie, datoritå stilului tåu de scris 😉👍🏻 Må bucur cå te mai preocupå scrisul si am så fiu mai activå si la comentarii. Multumesc pt. uråri si eu iti doresc un Cråciun fericit alåturi de cei dragi tie!