Monday 28 November 2016

Prima zi...


... de jurnal, inspirat din cartea ( cårtile) 
Kilograme: 61,70
Calorii: fårå nr. 😅
Planul zilei: trezit devreme, trening, muncå+ muncå de birou( plåti), la o cafea cu prietenii, seara devreme in pat( prea proeminente cearcånele) 
Ce am reusit din plan: Trezit normal, la 10  si prea tarziu pt. sport, dar cu bun timp pt. a-mi deschide "calendrarul" primit. 


Dupå o zi nebunå la muncå, am stat la o cafea si ceva guståri timp de 4 ore 😅 cu ai mei prieteni si am constatat cu fericire cå toti erau in toane bune si cu chef de vorbå.  Aståzi nu mai am timp de introduceri, dar promit så intru in detalii despre noii mei prieteni. 
 Iubesc luna Decembrie, care parcå vibreazå special. Peste tot este forfotå si pe langå faptul cå mai sunt incå multi care umblå cu listele de cadouri din magazin, in magazin, mai sunt si multi care doar se plimbå prin orasul impodobit frumos. Si tot acum  sunt peste tot tarabe cu  dulciuri specifice, sårbåtorilor de iarnå, de care nu pot trece fårå så gust 😋. Iar cand må gandesc cå mai am trei såptåmani panå plec in vacantå si vreau så revin la max. 57kg., intru in panicå. 
...

No comments: