Monday 25 November 2013

Pink ...

... Monday
 A început nebunia cumpărăturilor pentru sărbători si mai ales a imbracamintii de ...  gala. Asta pentru ca, unele firme au trimis, deja, angajaților invitatiile pentru petrecerea de Crăciun. In fiecare an se discuta febril pe tema petrecerii, locatia si  mai ales meniul. Anul trecut am fost la o petrecere cu tema  Agent 007 :-), iar anul acesta o sa fie " Breakfast at Tiffany's".
 Eu am fost de mică, mare fan al filmului cu Audrey Hepburn si de aceea mi-am luat si o mica amintire...

... dar ideea este ce rochie?!  Deci, eu am de ales din ceva de genul...
... insa exact pe care nu prea știu. Precum primul model, dar fără buzunare, ci doar cu dantela in partea de sus+ un bolero tricotat in fir subțire  argintiu cu negru? Sau nr. 2 + un sal subțire sau cu manusi pana la cot. Sau nr. 3, doar fără manusi. Voi pe care o preferați? 
Apoi...
... sigur ...pantofii ;-)
in urma cu 2-3 ani sigur alegeam din aceia din dreapta, fiind Favoriții ( toți marca fav.Jimmy Choo) ... Poate  si acum, insa doar pentru primele 10 minute, după care din geanta cu schimburi am sa scot o pereche precum aceia din dreapta imaginii. Voi va împăcati bine cu tocurile înalte pe tot parcursul unei petreceri? 
Cât despre cadourile de Crăciun, unele deja le-am achiziționat, in timp ce altele sunt in așteptare pe lista.  Iar pt. impodobirea casei optez mereu pe ceva simplu si 50% hand made, precum ...
 si  despre alte mici podoabe 
am sa mai postez, in luna ce se apropie. 

 O săptămâna frumoasa sa ai ... cititorule :x



4 comments:

Fairytale said...

Foarte frumoase rochiile, intr-adevar cu o rochie neagra nu ai cum sa dai gres, am merge pe a treia varianta la rochie, eu port mereu tocuri la serviciu deci sunt obisnuita,desi in ultimii ani merg pe cei cu talpa ortopedica. Cat despre decoratiune, e absolut superba, tu ai facut-o

Ella said...

Parca lucrezi la gradinita si stai pe tocuri? Merci pt. vot si mie- mi place nr.3, iar deco. este usor de facut

Unknown said...

Eu votez cu prima rochie neagra ;)
Tema pentru noi este ceva similar, dar un domeniu mai larg, personaje de poveste. Voiam sa fiu a 13a ursitoare din Frumoasa din Padurea Adormita, dar pana la urma s-au hotarat cei din grup sa facem o tema comuna si vom fi elfii pe langa Mos Craciun. Il avem si pe Mos, trebuie doar sa mai facem rost de-o burta :D

Ella said...

Oh, ce amuzant. Sigur o sa fie distractzie.