Thursday 10 October 2013

Tot ... Toamna

 Toamna asta am avut noroc de mult soare si ploi foarte rare, de aceea copacii in multitudinea de culori, au påstrat frunzisul si mai toate parcurile si muntzii din jurul orasului aratå superb. Chiar am citit intr-un ziar local despre un record de cåldurå inregistrat pe data de 09.10.13, cand in jurul pranzului s-a inregistrat 18 gr. C, ultima datå cand a fost tot asa de cald fiind in 1973. Tot toamna, incepand  cu luna Septembrie este si vremea cand in toatå Norvegia se månancå foarte multå carne de oaie proaspåtå (una din mancårurile natzionale fiind "fårikål "). Eu una incerc så månanc cat se poate de sånåtos, iar carnea de oaie contzine prea mult colesterol pt. a o include des in meniu, inså cotletele sunt favoritele mele si in perioada asta månanc destul de des. 

              
Aståzi am fost cuceritå de culoarea asta, mai ales cand am trecut pe langå o florårie si am råmas lipitå de vitrinå fiind atraså de frumusetzea acestor flori. Pt. cå era pe searå si era inchis, am råmas doar cu privitul, dar maine dimineatzå am så trag o fugå så-mi cumpår un buchet si mai ales så aflu numele lor. Si tot cåutand o ramå pt. fotografiile zilei m-am gandit cå poate gåsesc si o bijuterie de la firma mea fav.  Van Cleef & Arpeles, care så fie in ton ... de culoare. 
 Pe curand ;-)

4 comments:

Unknown said...

Florile se numesc ranunculus. Si culoarea asta nici eu n-am prea vazut-o, e foarte frumoasa. :)

Ella said...

Merci, Elly, tu cu sigurantza sti mai bine. Eu am notat denumirea, dar tot nu am ajuns sa caut traducerea ;-) Adevărat ca aveau o culoare superba

Anonymous said...

Ador toamna, îsi amesteca nuantele si culorile asemeni unui pictor iscusit!
Wekend de poveste!

IULISA said...

Imagini de neuitat!
Multe salutari!