Monday 19 August 2013

Pink...

 Am revenit pe dragul meu blog, de unde am lipsit i bunå bucatå de vreme ;-( Era foarte usor så scriu, de oriunde si oricand de pe tel., inså exact cand må pregåteam de vacantzå am råmas fårå. Cu toate cå am mai avut internet, prin lunga noastrå cålåtorie, nu era asa de rapid si constant pt. a scrie noi poståri. Eu fiind incå in medical nu pot så detailez  pe unde am fost, doar asa un pic codat :-) Adicå, dupå ce a reusit al meu sotz så scape de piatra de la rinichi, din cauza cåreia am schimbat total planurile, am reusit in cele din urmå så plecåm cu masina de dormit, de aici din nord så o luåm spre sud-vest prin tara lalelelor sivecinele ei, apoi ne-am låsat mai in jos, inså nu am intrat in orasul cu acel faimos turn, ci am trecut prin tara care este momentan motorul ec. al Eu. si tot asa panå la marea tzårii mele de origine. Acolo ne-am odihnit oasele la soare si am råcit zdravån ( eu nefiind mare fan al cåldurilor)  folosind non-stop aerul conditzionat. Si la dus si la intors am trecut pe la båi cu sare de pe langå frumosul oras ( sash) S. 
 Ieri am reusit så ajungem cu bine, pt.cå AJ azi a inceput, cu mari emotzii, liceul. 
 Iar eu, am inceput såptåmana cu chifle dulci cu ciocolatå si un capucino fierbinte, pt. cå dif. de  cel putzin zece grade in minus fatzå de unde am venit ... o resimte genunchiul meu si gatul (amigdalele). 
Acum mi-am pregåtit gåletusa si o så fac o plimbare pe muntele din apropiere, de unde sper så culeg ( rezerva mea de vit.nat.) afine :-)
 O såptåmanå frumoaså celor care- mi citesc randurile ;-)

4 comments:

Anonymous said...

ma bucur pt voi ca v-ati relaxat, ati vizitat atatea si ati inceput cu bine scolile!

Unknown said...

Bine ai revenit, draga mea!
Wow! La voi deja cursurile scolilor au inceput? Pare foarte devreme fata de cum suntem aici obisnuiti...
Imi pare rau pentru problemele medicale suferite.
Sper sa fiti cat mai repede foarte bine cu totii. Te pup! :)

Ella said...

Da, relaxatul fiind relativ, noi avand probleme cu cåldura toridå din anumite tzåri, nu prea reuseam så dormim cat trebuia ;-) Iar liceul la care a intrat AJ este predominat de stråini, ceea ce noi nu am stiut, iar lui acum nu-i place. Asa cum ne-am adaptat cu temp. , sper så reuseascå si cu noii colegi.
Merci pt.gandurile pozitive

coco said...

:)
scoala? cam repede!mai multa vacanta ar trebui :)