Thursday 22 August 2013

Happy bits

 M-am intors plinå de energie si de cand a inceput såpt. zburd pe la cumpåråturi :D ... Doar a inceput AJ scoala si sunt atatea de cumpårat si sunt mai peste tot lansate colectziile de toamnå. Momentan doar må uit si sunt indeciså de ceva anume pt. mine, in schimb pt. bucåtårie am gåsit la 50% forme de silicon pt. muffins si un gen de tigaie-grill de genul teffal, doar cå-i produs scandinav de mai bunå calitate ;-)
 Ceva neasteptat este faptul cå, dupå ce am fåcut atata timp fizioterapie, am fost la båi cu sare si am stat la soare, tot nu am revenit 100% la cum era o datå genunchiul meu stang, iar asta må enerveazå cumplit, mai ales cand am energie si-mi place så merg mult pe jos. De la inceputul såptåmanii am tot avut soare si am urcat in fiecare zi pe munte de unde am tot cules... råmåsitzele de afine de la altzi culegåtori si asta pt. cå nu pot urca foarte sus, fiind coborarea foarte abruptå si dureroaså pt. genunchii mei :-(




 Norocul meu cå pådurea este mare si maj. urcå sus, astfel am reusit så umplu cu varf douå gåletuse de 500gr cu afine, pe care apoi le-am congelat. Si dacå tot aveam afine proaspete am folosit retzeta de aici si am fåcut 16 bunåtåtzi de muffins :-)


2 comments:

coco said...

am gustat din prajiturele tale...sunt minunate! :)

Ella said...

Esti drågutzå :-)cu toate cå nu au fost prea dulci au avut succes din prima searå ;-)