Sunday 23 June 2013

FFFB

 Totul a inceput la Anastasia
  Eu am avut o såptåmanå cu iesiri multe la cumpåråturi, petreceri ...fizioterapie...(flori frumoase pe care le-am admirat in drum spre fiziot.)




...
... si pregåtiri cu cele necesare in masina de dormit, asta pt. cå pe data de 02.07 urma så luåm feribot-ul panå in nordul Danem., dupå care treceam prin Germ., Austria, Ung. si 2 såpt. prin Ro. si mai departe Bulg. si Turcia unde planul era så umblåm in lung si lat timp de 2 såpt. si o såpt. intoarcerea spre Norv.. Acesta a fost planul panå cand o micå piatrå (doar de 5mm) a "råsturnat" totul si ne-a låsat in suspans :D Seniorul fam. care nu a dat importantzå unei " dureri de spate", acum a ajuns ( si noi cu el) så astepte operatzia de extragere a micutzei buclucase, din rinichiul stang.... fårå råbdare, cu disperare si sperantzå cå totul o så fie rezolvat inaintea datei de 2. Inså eu, care am asteptat 1 an si 4 luni( pt. op. la genunchiul dr.), stiu cå in Norv. sistemul sanitar se miscå cu viteza melcului, asa cå cel mai probabil o så fie un tur la si pe langå  Legoland in Danemarca. Se pare cå in ultimii 3 ani nu avem noroc de vacantze, asa cum au fost plånuite din timp :D
 O såptåmanå frumoaså tuturor :-)

6 comments:

Unknown said...

Frumoase florile!
Imi pare insa tare rau ca problema de sanatate a sotului tau a dat peste cap toate planurile de vacanta cum de altfel imi pare rau si ca trebuie sa faca o operatie. Sper sa mearga totul bine si recuperarea sa sa fie cat mai usoara.
O saptamana linistita, Ella! Si sanatate!

Unknown said...

wow! Ce frumoase sunt!
Îmi pare rău nu reuşiţi să mergeţi în vacanţa stabilită; spre să reuşiţi anul viitor. Nu ştiu cât de dureros este ce are puiul tău... sănătate şi operaţie uşoară şi reuşită!
O săptămână minunată vă doresc!

Andreia said...

Însănătoşire grabnică! Poate reuşiţi totuşi să reprogramaţi vacanţa.
Florile sunt minunate.

Ella said...

Multzumesc pt. uråri :-) Noi totusi speråm så se rezolve" problema" si så plecåm, doar cu o micå intarziere.

Fairytale said...

Multa sanatate va doresc, si sper sa aveti parte doar de bucurii, si de o vacanta de vis in familie!

Ella said...

Multzumesc. Momentan totzi asteptåm si nu-i usor, mai ales cå plouå de 4 zile si se anuntzå pt. tot restul såpt. ploaie si max. de 17 gr.