Wednesday 14 November 2012

O clipå cu soare

 Ieri dimineatzå in timp ce-mi fåceam exercitziile la sala de sport, auzeam comentariile despre vremea "gri" si de la postul local de radio si de la douå "tinerele" care trågeau chiulul, iar cand apårea fizioterapeutul se prefåceau cå au obosit :D Eu cred cå este in natura omului så se vaite. De ex. este normal in aceastå perioadå a anului, ziua så fie foarte scurtå si soarele så aparå si mai rar.
In Mo i Rana, lipsea total soarele timp de 3 luni, råsårind si apunand ( in rarele zile cand se aråta) intr-o zonå din spatele muntzilor care inconjurau orasul.
 Aici in Oslo, aståzi am avut norocul de o clipå cu soare, exact cand imi admiram perdelele rosii pe care tocmai le-am pus. Aici fiind un alt obicei, dar pt. luna Dec., in a decora casa in rosu. In fiecare an carcotasii comenteazå despre faptul cå, au apårut multe produse specifice Cråciunului chiar de pe la inceputul lunii Noemb.. Eu una må bucur , pt. cå acele decoratziuni lumineazå in intunericul din aceastå per. , iar culoarea rosie imi då o senzatzie de cåldurå :-)
Tot aståzi am mai incercat o pråjiturå, care aråta perfect cand era in cuptor, dar care s-a desumflat (dezamågitå de frigul care venea de la geamul uitat deschis) in clipa in care am pus-o pe maså si care nu a mai meritat alte decoratziuni :D Gustul ei a fost mult mai bun, decat multe alte inercåri mai aspectoase ;-) si asta a contat.
 
:-)
 
Ps: scuze pt. unele foto care nu-s asa de clare. Unele poståri sunt de pe tel. si våzute pe ecranul mic al tel., se våd mult mai clare, decat le-am våzut acum pe PC ...  dar nu prea am chef så fac acum cercetåri si modificåri, de aceea cer scuze cititorilor ;-)

3 comments:

Unknown said...

ai un articol frumos...

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ella said...

Multzumesc :-)