Sunday 27 June 2010

Long days of June











Primåvara asta a venit tarziu si este ploioaså si råcoroaså.In putzinele zile cu soare am realizat cå soarele in perioada asta a anului nu mai apune :) Grådina mea aratå exact faptul cå-s incepåtoare si incå testez plantele care se potrivesc sau nu zonei.Nu-i usor deloc,uneori zic mai las doar gazon verde,decat så plang dupå florile care le-am plantat inghivece mari pe balcon pe 16 Mai si a doua zi le-am gåsit degerate,sau un fel de "cråciunitze"mici ,roz care de la atata ploaie aratå de parcå au zilele numårate :(( si totusi sunt in balcon,nu chiar sub cerul liber.Panå si florile din caså,mi-au inflorit vara trecutå iar apoi au intrat si ele la iernat= hibernat :) pt. cå nici frunze nu au mai fåcut,iar acum spre fericirea mea si-au revenit.
Am mai incercat cu semintze de rosii,ardei si dovlecei pe care le-am plantat si tzinut in caså panå la sf. de Mai ,apoi unele le-am pus direct afarå iar altele in serå.Din zeci de råsaduri au mai råmas un ardei ,un dovlecel si o rosie afarå si 3 rosii in serå.Bine cå ceapa si ridichiile o duc bine la råcoare si ploi,iar cainele vecinului de o såptåmanå este plecat ,asa cå nu le-am mai acoperit.Parcå vad cå timpul frumos cand o så infloreascå si liliacul imbobocit,o så vinå cand noi luåm concediu si plecåm de acaså si iar nu apuc så våd si eu mica mea grådina dand roade.

No comments: